Driftinformation | Kundservice start | Umeå Energi

Driftinformation

Område Störning Kommentar Starttid Åtgärdades Berörda kunder
VISA KARTA Elnät
Planerat avbrott. Ivarsboda, Holmön. Arbetet framflyttad ca en timme för att avvakta mildare temperatur. Arbetet är nu klart och alla kunder har strömmen tillbaka. 23-jan 08:58 23-jan 14:32 408
VISA KARTA Elnät
Akut avbrott pga arbete. Åtgärdat. 23-jan 10:09 23-jan 10:37 16
INGEN KARTA Bredband
Driftomläggning Kabel-TV (Digital-TV)
Vi byter TV-leverantör i stadsnätet från Canal Digital Kabel-TV till Bredbandsbolaget. Omläggning pågår under dagen och avbrott i TV-leveransen kommer att ske, för dig som kund innebär det att du behöver registrera dig hos Bredbandsbolaget samt göra ny kanalsökning efter kl 18.00. Information om detta har gått ut i tidigare utskick, vid frågor kontakta Bredbandsbolaget på 0200-116500 och mer info finns på http://www.bredbandsbolaget.se/byte 22-jan 10:00 22-jan 18:00 Ingen uppgift

Har du uppmärksammat ett avbrott i vår leverans?

Här kan du se planerade och pågående avbrott samt när de beräknas vara åtgärdade.
Har du uppmärksammat ett fel som inte står med? Då uppskattar vi om du felanmäler det till oss!

Tack på förhand!

Felanmälan

Håll mig uppdaterad!

För att alltid ha koll på driftinformation kan du få uppdateringar om avbrott via sms eller epost. 

Sök på en fullständigt adress eller klicka på kartan för att välja den adress du vill prenumerera på.

Ingen adress vald

I samband med anmälan godkänner du att Umeå Energi lagrar din e-postadress och/eller mobiltelefonnummer för att du ska kunna ta del av tjänsten. Umeå Energi AB är personuppgiftsansvarig och behandlar dina personuppgifter enligt personuppgiftslagen. Vi kommer att radera den information du lämnat när du avanmäler din prenumeration på tjänsten.

Prenumerera